Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 -kjøttdeig -bacon -egg -ost -gubben kjøper øl. -røyk -div kjøtt som biff o.l som vi legger i fryseren -pommes frites -brett med brus hm kommer ikke på mere. når jeg ser denne lista ser jeg at vi må ta en tur igjen snart ja...
pøber´n & je Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Kyllingfilet Div pasta med fullkorn Kjøper med røyk for andre.
Fire småtroll Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Neverstop! Sånn pose med bare brune "nonstop" oppi... nammmmm
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 kyllingfilet karbonadedeig røyk brus pasta ostepop =D ost (fryser ned) pommes frites er også ofte innom polet og hamstrer smågrillad; snacks i bilen på vei hjem er bleier og sånn billig i sverige, mon tro??
Kaffemocca Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Nei,bleier er dyrere!! Men de har mye bedre utvalg i barnemat hvis man skal ha det. jeg kjøper alltid: karbonadedeig bacon kyllingfile div kjøtt røyk felix potetmos
futte (tm) Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Ufoer (sånn godteri med bruspulver inni)
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 ah, potetmos ja, det glemte jeg å skrive opp og kjøttbullar...
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 kjøttdeig bacon speltmel (bruker bare det nå) kyllingfillet kylling nugets egg
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Ingen andre som bare må ha dusjsåpe fra barnängen?? Kjøper dusjolje og den lukter kjempe godt, også kjøper eg med røde bær og ein med honning og noko anna. Men eg må jo ha standar som bacon,kjøttdeg,godis osv. Når eg hadde små ungar som åt graut og slikt så kjøpte eg Semper graut, el hamstra er vel det rette ordet. Den er 10x bedre enn nestle også er den billigare!!! Så er det nokon som har graut ungar og handlar i Sverige så kjøp Semper grautar!!! Men du må ha meire enn bare ein for å prøve for eg har hørt om andre som har kjøpt bare for å prøve og ungen ville ikkje ha Nestle etterpå hehe.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Ingen verdens ting! Mat er ikke dyrere i Norge enn at vi har god råd til å betale for den!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Tror aldri jeg har handla kjøtt i sverige jeg, synes det er mye bedre kvalitet på det norske kjøttet. Før kjøpe vi røyk, nå er det bare samboeren som kjøper snus. Jo! Jeg kjøper duftelys.. Og snop;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 kjøttboller kyllingfilet svenske bamsemums punch praliners.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå