♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal på ul i morgen, og er da i uke 29+1. Dette er pga tidligere blødninger, og skal sjekke at det ikke ligger noen blødning ved morkaken. Men er det flere som har vært på ul så sent? Og ser man babyen mere tydlig enn ved uke 19, eller er det vanskligere å se babyen nå som den er blitt så stor?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Bare gled deg:=) Jeg er på ul hver 14 dag...ser forandringer hele tiden jeg:=)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Du ser babyen vedlig tydelig. Var også på UL i uke 29. Hu blunket til pappa`n sin og sutta på tommelen. Kjempekoselig =)
lengsel er over termin Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg var inne på ul etter en kollisjon før helga. var da 28+6. kan ikke påstå at bildene var så tydelige men ul-apparatet var heller ikke det beste. men jeg fikk hvertfall sett "trikset" me dem vonde sparkene h*n gir meg til tider..hehe...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Åh, nå gleder jeg meg enda mere enn før ) Han jeg går til, har et valdig bra ultralydapparat. Og han tar seg veldig god tid til å forklare, og vise Takk for svar jenter.
Galskapens overhode Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Var inne til Ul da jeg var 28+3 grunnet prematur fødsel med første.. Synes faktisk den UL var både finere og tydeligere enn 3D som jeg var på 3 uker før.. Helt fantastisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå