Pingu og lille nurket Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 var ute og skulle kjøpe til forskjellig utstyr til det kommende nurket i dag. men da jeg kom på apoteket og så etter salve var det så mange forskjellige... er det noen som vet om en bra babysalve?evt. en som ikke er bra...
Sunniva78 har to små Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hva har du tenkt å bruke salven til da? Jeg har kjøpt Zinksalve til rød og sår bleierumpe, og olje dersom huden er tørr. Begge produktene er fra Babyline, som har kommet best ut i tester. Tror ikke man trenger mye mere enn det. Det beste er jo å ikke smøre så mye.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Sinksalve. Hvis du tenker på salve mot såre stumper.. Finnes sikkert i et utall merker, jeg har kjøpt Natusan, så vet jeg det og finnes en som heter silulen på apoteket.
Pingu og lille nurket Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 tenkte i tilfelle rød og sår stump...så zinksalve er sikkert bra ja:)
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Til sår stump syns jeg Sebamed sin spesialsalve og Weleda sin zinksalve med calendula er best. Har prøvd mange andre før jeg fant ut dette.
Beama Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Til sår stump synest jeg inotyol er best. Eller bare noe så enkelt som potetmel=)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Unngå natusan bare, så er det bra De har mye parabener i produktene dine!
Pingu og lille nurket Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 takk for svar:) får vel bare prøve meg frem og se hva som passer til nurket når hun kommer...
BlåklokkaVest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 På prematuren brukte de bare Inotyol, og etter å ha prøvd den selv, så har jeg i grunnen bare brukt den :-) Funker som bare det! :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ike så god erfaring med zinksalven i grunn. Men er veldig fornøyd med sebamed sin stellekrem, da mine har vært såre i stumpen. Ellers bruker jeg A-derma creme til resten av kroppen, da minsten er veldig tørr i huden, og bruker også dusjolje, og badeolje i samme serien. Ikke lett å vite hva man skal velge. Du må bare besteme deg for en, og så prøve de ut. Spør etter prøver på apotekene, så slipper du å kjøpe en stor tube, som du kanskje ikke er fornøyd med. Da jeg hentet gavepakken på apoteket, fikk jeg med en tube sebamed stellekrem, så spør etter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå