Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 sikker på at jeg har begynt å få en el anna type rier...kommer som krampelignene tak... og er ganske harde/smertefulle... hatt d siden ca 13.00 i dag...og de kommer ganske jevnlig,og varer ca 30-40 sekunder... tror dere dette er de første riene som melder seg? eller kan kynnere bli så harde og vonde?? er tre dager til termin...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 ser at overskriften ble litt feil skrevet...men prøver igjen, er d ingen som vet?? har "rier" (hvis d er d...) på ca 50-60 sek.....med ca 10 min mellomrom... er d rier tror dere? eller hva er mase-rier? når bør man ringe føden å høre....?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 hm, kan dessverre ikke svare deg. men siden det er bare 3 dager til termin, så kan det jo hende. ville ringt føden nå jeg, bare for å høre hva de sier. neppe at de tar deg inn nå, men de kan sikkert fortelle deg hva du har og om de kanskje vil sjekke deg lykke til, dette er nok en start på noe
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det høres ut som modningsrier. Masserier er korte rier med kort mellomrom. Dine rier er lengere.
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Er det blitt kortere mellom nå ? For meg høres det ut som rier da ...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Kynnere kan være så harde og vonde ja... Men det er jo et definisjonsspm om en da kaller det for maserier eller ikke. Så lenge det bare varer 30 - 40 sek er det neppe ektesaker dessverre - men det kan jo utvikle sge til noe mer! Håepr det for din del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå