Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som har anbefalinger å komme med.. Også lurte jeg på om noen har en bra pappabok å komme med også? Tror kanskje jeg er gravid og har lyst til å gi sambo det i gave dersom jeg er det.
Erisa* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har likt Gro Nylanders "På Vei" veldig godt. Det er jo så forskjellig hva man liker, men den syns jeg var god og nyttig. Til pappa kjøpte jeg "Verdens beste pappa - hakkespettbok for førstegangsfødende". Den var kjekk, men mannen min etterlyste mer om svangerskapet i den; det var visst mest om det som kommer etterpå. Der er nok ikke alle gutter like, noen liker å vite masse om hva som skjer inni magen, mens for andre blir det litt fjernt. Men jeg føler jeg kan anbefale begge bøkene:) Håper du er gravid, da! Jeg hadde kjøpt den pappaboka til mannen min og ga den til ham når jeg hadde testet positivt:)
Nætte;mortil2 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Kan også anbefale "på vei" med Gro Nylander.. Kjøpte den da jeg gikk med førstemann og bruker den flittig nå også!! Står mye nyttig i den om omtrent alt mulig...
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har også hørt mye bra om boken "På vei", jeg har ikke lest den selv. Nå leser jeg "mamma for første gang" skrevet av Gro Nylander, den handler mest om hva som skjer under og etter fødsel. Anbefaler den dersom du vil lese om fødsel og tiden etterpå Til samboer kjøpte jeg "verdens beste pappa-hakkespettbok for småbarnsfedre" eller noe sånt.. Han likte den veldig godt, syntes den var humoristisk og lett å sette seg inn i. Forøvrig så er det et eget kapittel i "mamma for første gang" boken beregnet til fedre, der er det litt mer inngående enn "verdens beste pappa". Smak og behag. Dem har mange fine bøker både til mor og far på foreksempel libris, så du kan jo ta deg en tur innom der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå