isabell Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg har så mye kynnere. Det sies at det ikke kan gjøres noe med.. men noen ganger kan jeg ikke bevege meg før det "slipper" . det tar tak så det holder.... Det er ikke mye moro å være på jobb med dette.. har dere erfaringer med hva jeg kan gjøre...?
isabell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 glemte å si at jeg er i uke 30,,, andre?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Roe ned tempoet... tilrettelegging eller sykemelding.
isabell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg er allerede ute i 50 % sykemeld..... kan ikke huske at jeg hadde det slikt med førstemann.... hva er maserier?
isabell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 dytt.... har vondt i ryggen,, en smerte som brer seg ned i halebeinet og i rumpa også.. noen råd... har snart ikke mer varmtvann igjen... står i dusjen for å roe ned alt....
BlåklokkaVest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har det på samme måte, og er i uke 31 (30 fullgåtte). Begynte en måneds tid før jul. Trodde ikke jobben hadde så stor innvirkning, men nå i jula fikk jeg se det..... Har tatt det helt piano i jula og prøvd å hvile mye. Kynnerene roet seg betraktelig, og smertene roet seg mye. Hadde smerter i hele baken følte jeg, pluss innover hele lysken på begge sider, helt frem til skambeinet. "Hele dåsa mi verker!!!!" lo jeg til mannen min :-) Så nå er jeg på aktiv sykemelding, og jobber ca 10 timer for uken (litt hver dag). Har fått et helt nytt liv :-) Så mitt råd vil være at du gjør noe lignende.
bollamor*med 3 barn* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Roe tempo vil nok hjelpe litt ja. Sliter med akkurat det samme. Fikk tips om å drikke mye varm drikke- feks te, i tillegg til å legge varmepute/varme håndklær( tørketrommel) rundt magen, eller ligge i varmt bad/ dusj. Hjelper i alle fall litt. Runder snart 31uker jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå