kom-som-bestilt Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 ...tenner på gang?? Jenta mi gjør seg ut mange ganger om dagen (også om natta!), og det er grønt på farge. Da hun fikk de to forrige var det ikke sånt, da var det litt våketid på natta men ellers greit. Hun har ellers ikke gjort seg ut om natta siden hun var nyfødt. Sover mye for tiden, men virker i fin form når hun er våken. Er snart 9 mnd. Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå