☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 lurer på å søke på en skjønner dere.. er jo egentlig perfekt,jobber natt,får være sammen med sønnen min i uka,jobber i helgene.. men er det ikke sinnsykt vanskelig å være våken så lenge ? travelt ? kom med erfaringer =)=)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 vet dessverre ikke, men det høres spennende ut =)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 ja pluss at jeg kan kombinere det såpass mye med barnet..=) er på en litt roligere bar vil jeg tro,jeg har aldri hørt om den før jeg såg annonsen..så det er ikke sånn crazy sted heller..
strekkmerketrollet Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har jobbet mye i bar ja ) MEN det var før jeg fikk unger, så da var det ikke noe problem å holde seg våken... snudde døynet litt liksom.. Men viss du har noen som tar seg av barnet om formiddagene i helgene, så får du jo sovet ut ) p.s: Jeg synes det var kjempe gøy å jobbe i bar!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 ja sambo sa han skulle ta mini så jeg kunne sove..=)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 hehe ja men jeg er litt usikker ... kommer jeg til å orke det... er jo ganske hardt å være våken så lenge... og sikkert slitsomt også.
Anna Nym :o) Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Ikke problem å holde seg våken på jobb. Hadde heller problem med å få sove mad en gang jeg kom hjem..... Litt oppgira da på en måte. Kjempegøy ihvertfall
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Ikke noe problem å holde seg våken, for det var HEKTISK:) Hadde ikke ville jobbet på bar nå som jeg er blitt mor, er noe med den bar kulturen synes jeg. Men, det er meg da... Jeg jobbet på et ganske stort utested og i Spania. Der var det vanlig å være igjen å drikke etter stengetid osv. Du kan jo jobbe nattevakt på bensinstasjon, på eldresenter osv. da:) Jeg jobber netter nå, fungerer utmerket det. Men, det er noe helt annet enn bar da, hi hi:) Da drar jeg på jobb etter gullet har lagt seg, får stort sett sovet noen timer på natten, og er uthvilt når jeg kommer hjem om morgenen:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Ikke helt enig med twintip over her.. Og jobbe på et utested i Norge er nok noe helt annet en i utlandet.. Mange som kan roe seg ned med en øl etter jobb ja.., men da er det snakk om en øl.. Og vil si at 90% av alle som jobber hos oss drikker vann og prøver og komme seg hjem fortest mulig..;o Jobber på en restaurant kombinert utested nå og har jobbet der i snart 6 år.. Jobber ca 120 timer i mnd.. Jeg ønsker meg så inderlig en annen jobb nå mest pga jeg blir døsliten av og jobbe natten sånn samtidig som jeg har mini + at jeg jo aldri ser mannen omtrent på kveldene og vi har aldri fri sammen i helgene.. Morsom jobb som ekstra kanskje annenhver helg.., men jeg er helt ferdig med og jobbe så mye.. Holde seg våken er ikke noe problem.. 20-300 stk som skriker navnet ditt av full hals klarer man ikke sovne til..;o
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har jobbet både på et utested her og i Norge... Men, det var mer diskotek da... Er jo mange varianter:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Og si at det er slik det foregår tror jeg er som og si at alle bensinstasjonsansatte spiser bare pølser.. Tror ikke drikking etter jobb er et stort problem i Norge nå som kontroller er blitt så hyppige...
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Hmm.. jeg skrev at der JEG jobbet var det vanlig å være igjen å drikke etter stengetid... Både her jeg jobbet her i Norge og i Spania. Men, som sagt det var mer diskotek preget da! Det er min erfaring fra bransjen, som jeg ville dele.. Som sagt er det jo varianter... Ingen steder er like, men det er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå