Gå til innhold

Vil gi fruen orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har vært sammen med min forlovede en stund nå. Vi har et hyppig og godt sexliv, men hun får aldri orgasme.

Hver gang vi har sex kommer hun veldig nær orgasmen, men alikevell ikke helt. Vi har prøvd det meste, sexleketøy, oral sex, anal sex, fingring og annen stimuli av klitoris. Sexen kan vare i opptil to timer, men fremdeles kommer hun ikke. Vi har også veldig god seksuell kommunikasjon.

Når hun er nær i å få orgasme fryser hun ofte helt til, og ber meg om å stoppe, som om følelsen blir for sterk for henne.

Er det noe jeg kan/må gjøre mer/annerledes, eller er dette helt henne? Kan det være rent fysiologisk?

Vil bare hun skal ha det like godt som meg, hver gang.. Pluss, det går på manndommen løs og aldri kunne gi henne en orgasme :|

Hjelp, kom med råd!

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hun få orgasme på egen hånd da? og man må slappe av :) be henne stimulere seg selv med en vibrator f.eks og følg med på hvor hun plasserer den når det er "deiligst". hele klitoris er ikke nødvendigvis like sensitiv for stimulering. Jeg fikk ikke orgasme under samleie (penetrering) før jeg var 25... før det kun med klitoris stimulering. Nå er jeg så heldig å få det hver gang jeg har sex, men må sitte oppå ;) Ikke alle kvinner kan få det kun gjennom samleie.

kjempefint at dere snakker åpnet om det og prøver ut forskjellige ting! Den orgasmen er nok rett rundt hjørnet ;)

Skrevet

hmmm.. trikset er og slappe helt av.. og "rive seg løs" det skal jævelig mye til her og.. men slappe av er det beste rådet jeg kan gi...det er fakta ikke alle damer det kan gå for.. de klarer det rett og slett ikke...dere kan jo ta kontakt med en sexeolog eller hva det heter.. lykke til=) en stilling som aldri slår feil er vist mannen sitter på en stol el. i sofaen og dama oppå¨. ivertfall ikke som jeg har hørt om..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...