Alvepia *happy mum* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hva betalte dere før spray og sprøyte????? va total sum, eller hentet dere spray først åsså sprøyte ut? må alt betales der å da, eller kan man få regning?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Alt må betales,men du kan dele opp det,slik at du betaler i posjoner. De er veldig greie på apoteket )
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja alt må betales (apotekene tar heller ikke kredittkort) - men du kan ta ut bare det du trenger til enhver tid. Hvis noe må bestilles opp, gjør de dette for deg og har det på lageret til du skal ha det og kan hente de ut. Men når man først er igang, trenger man gjerne alt ila kort tid. Jeg hentet ut nesesprayen først, kostet litt over 1200,- kr (to flasker i en pakke) - så hentet jeg ut 10 menopur sprøyter og eggløsningssprøyta, det kostet meg litt over 2500,- kroner. Vet ikke hva du skal ha og hvor mye men...... Lykke til uansett. p.s apotekene har bare pakninger på 5 og 10 enheter av menopur, skal du ha enkeltdoser bør du hente ut dette på sykehusapoteket. Noen apotek kan dele de opp for deg, men da blir enhetsprisen veldig dyr, siden de kan risikere og ikke får solgt resten.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker sykehusapoteket på st.olav,der får jeg dele opp å ta ut litt i gangen om jeg vil.På sykehusapoteket her kan du også bruke kredittkort,og på den måten ta ut alt på en gang om summen er stor. Mitt tips til deg om du bruker sykehusapoteket der du holder til,og klinikken fakser reseptene,er å ringe apoteket selv.Da får du svar på summen som venter deg før du kommer ned,og unngår overaskelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå