Gå til innhold

Når er det morgen? (nattavvenning..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme dumme nattavvenning.. vi tok et skikkelig basketak i jula hvor pappan lå flere netter med lillegutt (9mnd i morgen) og det gikk veldig bra, våknet i 06 tiden,av og til 0630.. Dette syns jeg var greit.

Nå har vi kommet til hverdagen,og vi må sove på samme rom(2roms leilighet..), og så begynner det igjen! De siste to nettene har han holdt det gående fra 05-06/0630.. Er ikke det en veldig tidlig morgen!!?

Han er jo ikke uthvilt kl 05, og vedder på at han ville sovne etter en pupp. Men hanholderdetjogåendesålenge at han tilslutt bare må få puppen.. Er han egentlig sulten 5 tro..?

Når gir dere siste pupp for kvelden og første for morgenen?

(Her legges han 1845 ca.. siste pupp 1830, mye mat på dagtid..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det på sikkert sult som vekker hann jeg gir kvelds til småen her 18.30-19.00 mellom der engan og han våkner mellom 07.00 og 07.45... slår aldri feil... da står vi opp og han får grøt litt over 8...

Skrevet

gir du han bare pupp før du legger han? for vist du gjør det ville jeg gitt en skål med grøt heller rett før leggetid, da sover han nok bedre siden grøten gir en mye større metthets følelse;)

Skrevet

ja grøt metter og hjelper på søvnen;)

Skrevet

Hm.. han får brød morgen, grøt formiddag, middag, frukt, grøt og pupp mellom 1730-18 slik at han ikke skal legge seg på så veldig tung mage, og en siste kveldspupp 1830..

Kanskje han bør han få grøt senere enn det da.. eller kanskje bytte ut kveldspuppen med en flaske..?

Syns bare det virker som om andre som nattavvennes holder i 12 timer ca.. (men 10,5 timer er jo lenge å sove, i allefall ift hva vi har vært vant med..)

Skrevet

Jeg gir grøt (evt middag) mellom 18.30-19.00 Da er det rett på badet, nattestell, så ammes det på rommet - gjerne på begge sidene. Da er klokken omtrent 19.30 + Da sover hun til 6.30, og da vil hun ha mat.

Har en liten periode latt henne fått amme litt i senga med lyset av, for å få henne til å sove videre da jeg var så trøtt..og det endte med at hun våknet tidliger og tidliger.... Så måtte ei ny avvenning til :(

Men vi har grense på 6, før det får hun bare vente. Hun er snart 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...