Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Fornøyd? Er det veldig stort i forhold til andre stellebord? H: 106 cm L: 103 cm B: 76 cm Dette er målene. Det virker jo like langt som det er høyt..?? Er det bredden barnet stelles på eller. Slik at barnet vokser fra når det er over 76 fra stumpen til hodet? Lurer på om vi i det hele tatt får det inn på badet, men fint er det på bildet. Har ikke sett det i virkeligheten...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Ingen som har erfaringer med dette? På forhånd takk for svar.
tinolino Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 jeg har stokke stellebord - det er jo stort men det er det jeg liker med det. Kan absolutt anbefale det om du har litt stort bad. Helt topp er det
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Vel har ikke så veldig stort bad, men falt veldig for dette stellebordet. Skal å se på det i butikken i morgen. Men er det virkelig 103 i lengden? Er det i så fall med de oppbevaringsboksene på sidene det da?
Eve Dallas Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi har også Stokke stellebord, og jeg kunne ikke tenke meg noe annet, det er jo greit at barnet faktisk får plass på stellebordet...!!! Visst er det noe stort, men hva så? Har man plass er det bare å si; "løp og kjøp"!!!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Nei det ser jo supert ut, men vi har ikke såå stort bad.. Hvor mye plass tar det egentlig? Har et vanlig "kommodestellebord" der nå (som har gått i stykker..) Har jo noe å gå på utenom det da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå