Gå til innhold

Noen som kan forklare hva i h*** som skjer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt på bærtur jeg altså.. Siste mens var 9. desember, mer eller mindre normal. Og mensen var ventet rundt månedsskiftet. Den 31. spottet jeg, noe som er normalt et par dager før TR kommer. Men d rare var at TR kom ikke, og har fortsatt ikke dukket opp! Jeg er skikkelig oppblåst, noe som er vanlig under mensen med meg, har smerter i rygg og mage. Altså normale menssmerter for meg, bare at mensen er her ikke! Har også hatt smerter i lysken, noe jeg ikke vet hva kan komme av.. Og d rareste av alt er jo at sambo har vært på sjøen, og jeg kunne derfor aldri ha blitt gravid i desember mnd. Noen som har noen logisk forklaring på hva som har skjedd? Vi har vært prøvere siden august. Tok forresten ingen GT i desember siden mensen kom. Takker og bukker for alle som gidder å svare! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er jo gravide selv om de har TR på besøk! Ta en test du :o)

Ellers kan jo stress utelate TR.

Skrevet

Ja, jeg skal ta en test, men jeg har egentlig ingen følelse av at jeg er gravid... Selv om magen står rett ut, desverre bare pga luft :P

D er jo d med stress da.. Men tror egentlig ikke jeg har vært særlig stressa! Og hvorfor skal jeg få "menssmerter" når mensen ikke er der? Blir litt forvirra jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...