Gå til innhold

Fødeplass Bergen!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ikke søke om fødeplass her i Bergen? Har vært så mange innlegg om søknader og avslag osv her inne at jeg måtte nesten høre med legen min i dag om hun har søkt for meg, men nei, det pleide hun ikke gjøre!? Er jo bare en fødeplass i byen da, så er kanskje logisk!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tror faktisk min jordmor har søkt for meg....men er ikke helt sikker da:)

skal jammen spørre henne neste gang.

Skrevet

God ide, jeg skal ti jordmor for første gang i morgen så skal høre med henne hvordan det er. Er jo litt kjipt om jeg er for sen ute da. Er 24+4..

Skrevet

I alle tilfelle tviler jeg veldig sterkt på at de sier :nei da må du bare føde hjemme da :) hehe.. tror ikke sykehuset avviser en fødende kvinne hvis hun står i gangen liksom:) hehe det skulle tatt seg ut!!

Skrevet

Man trenger ikke søke om fødeplass i Bergen,da det bare er Haukeland som har fødeavdeling. Når man ankommer kk for å føde,spør de om du vil på storken eller føden.

Skrevet

Den er grei:) Var egentlig det jeg tenkte, men greit å forsikre seg;)

Skrevet

Du får automatisk fødeplass der du får ultralyd, og i Bergen er vel det Haukeland. Vil du derimot til Voss må det søkes om.

Tror en del søker seg til Voss om de vil ha keisersnitt, for så vidt jeg forstår er det ikke lett å få snitt innvilget på Haukeland

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...