zanzibar Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei, jeg er i den 14pp og har fått anbefalt å gå til akupunktur for å bli gravid. Både typen og jeg har tatt de førtste testene og alt er i orden der. Har gått til akkupunktur et par ganger nå og håper selvfølgelig at det kanskje kan hjelpe, har hørt mye positivt. Noen som har noe erfaring med det?
bittelill Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg gikk til akupunktur etter en SA i september. Jeg hadde en menstruasjon etterpå også ble jeg gravid Så jeg kan anbefale det. Det skal sies at jeg prøvde eggløsningstester også for første gang den måneden det klaffet, så mulig det var en god kombinasjon eller det ene eller det andre. Aldri godt å vite. Men jeg syntes det var litt deilig å ligge der og bare slappe av med egne tanker og helbredende nåler i kroppen. Selv om jeg hatet akkurat innstikking og uttaking av nåler. Masse lykke til
Giinaღ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor brukte du akupunktur egentlig? jeg er litt nysgjerrig på å kanskje prøve dette nå etter MA i midten av desemeber. Er det veldig dyrt?
Dotten Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har prøvd akupunktur. Men bare 4-5 ganger. Måtte ta meg en pause, da vi hadde en lang periode med sykdom i heimen. Var det ikke meg, så var det snuppa eller sambo... og sånn gikk det i månedsvis. Sluttet i månedsskifte okt/nov. Har ikke begynt på ny enda. Ikke har jeg blitt gravid heller. Men har store planer om å begynne igjen, om det ikke skulle skje noe annet her Har ei i barselgruppa mi som ble gravid måneden etter hun hadde begynt med akupunktur, så jeg tror det hjelper for mange. I snitt sier de 6 måneder, men flere jeg har lest om eller vet om, har blitt gravid før den tid! Koster alt fra 350 til 370 kroner per gang. Første gangen koster i overkant av 550,-. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå