anesofie Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Når er det vanlig at hodet til babyen fester seg? Kjære Anonym Ca 4 uker før termin hos førstegangsfødende og ikke i det hele tatt når man er flergangsfødende. Riktig lykke til videre! Vennlig hilsen Jordmor Siri von Krogh... Nytt for meg, har flere hørt dette???????????
mamma&urokråka Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har 2,5 uke igjen til termin og hodet har ikke festet seg. Er førstegangsfødene. Virker ikke som om jordmor jeg går til kontroll hos syns det er noe rart at det ikke har festet seg... Så har ikke hørt noe om det, nei.
melkekua™ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Mener å ha hørt noe sånt ja ) men det er veldig individuelt! Det jeg har hørt at hodet fester seg tidligere hos førstegangs enn hos flergangs (hvis det fester seg).
anesofie Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Trodde det var vanlig at det festet seg uansett jeg ;O).. Jeg har 22 dager igjen, men hun har ikke festet seg, da er det vel Mot normalt da )
melkekua™ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Veldig ofte fester det seg ikke. Du er ikke unormal ;o)
BlåklokkaVest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har to gutter fra før, og ingen av dem festet seg skikkelig i det hele.... :-) Jordmor sa at førstemann var nesten festet siste uken før jeg fødte.
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 jeg har og to barn og hodet har ikke festet seg på de, har egentlig ikke tenkt så mye over det, trodde det var like normalt som att det festet seg jeg:-) Har hvertfall ikke fått noen tilbakemelding fra jordmor/lege om att det ikke var normalt.
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Ja helt vanlig at hodet ikke fester seg på fleregangsfødene. Det har jeg alltid hørt, så regner ikke med at det blir festing av hode hos meg denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå