skulle så ønske... Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 helt ok å spise det, er det ikke?
skulle så ønske... Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 så bra.. ble bare plutselig i tvil;) men nå skal det spises reker ja... takk skal du ha.
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 reker er tross alt kokt....spiser masse reker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå