Plutseliten :) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Det vil ta tid....og flere kontroller gjenstår før de slipper han, men han blir frisk! Han har fått noe som forkortes med TEC (Transient Erythroblastopenia of Childhood) Dette medfører anemi i større og mindre grad ...og i lillegutts tilfelle en kritisk lav blodprosent. Som visstnok kunne gått veldig galt Men gladnyheten idag, er at den har steget bittebittelitt av seg selv,dvs at benmargen hans igjen har begynt å produsere røde blodceller.Blodcellene dør av seg selv...men blir erstattet,i lillegutts tilfelle ikke fort nok/i det hele tatt. Vi skal tilbake til hematologen neste mandag for å få svarene på virusprøvene som enda ikke var klare,og nye kontroll av blodet. For de vet enda ikke hva som forårsaket dette.... Men det spiller egentlig ikke noen rolle tenker jeg,så lenge de forespeilete leukemi diagnosene er nå utelukket. Vi er glade og takknemlige.Og gråten kom idag av glede...så nå er det bare resten av veien for å få godgutten vår i topp form igjen.For blek og pjusk er han enda,dette har tatt hardt på en liten kropp. Tusen takk for lykkeønskninger,bønner,tanker og klemmer...skal si det hjalp!!! Takk for oppmuntring på msn i går kveld og koselig tekstmelding Nå skal jeg ta en dusjeavmegsykehuslukt og lage middag...før storesøster skal ha sitt av mamman sin med kjøring på trening Stor og god happyklem til hver og en av dere fra meg og en suss fra plystregutt
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tårene triller hos meg av glede og lettelse for at det kommer til å gå bra med vesle gutten din.Har kikka innom i håp om nyheter fra deg... Lykke til videre og en storkoseknuse (forsiktig) klem til deg og vesle gutten.. Dette var verdens beste nyheter !!!!
Tiggywinkle Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Fantastiske nyheter, for en lettelse for dere. Har tenkt å dere og krysset fingrene. Håper han kommer seg fort:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Så deilig....så bra....så fint....åååååååååå det var det jeg sa, det må bli bra.. Det fantes ingen andre alternativer. Men det ser ut som om veien er lang og kronglete.... Men hva gjør vel det, når det er lys i andre enden.. Jippi for dere og fortsatt lykke til.
♥Snulder Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 JIPPI!!! Så bra!!! Jeg sitter her og er kjempelettet, så jeg kan forestille meg hvor glade dere er!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ÅÅÅÅHHHHHH................Dette var dagens beste beskjed å lese!!!!!!!! Så godt å få vite at det ikke er det man fryktet mest og at det kan gjøres noe med det:-)))) Nå triller tårene av lettelse for det umenneskelige presset dere har vært under siste uken!!!! Jippi jaijaijippijai!!!! Det lyser livskraft av prinsen din og det gjør det jammen meg av deg og familien også:-)) Happy Happy Happy for you all!!! Klemmer i vei!!
Julie Angelica:) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Å kjære vene. Dette var utrolig godt å lese!! Jeg har ikke skrevet her i det siste av div åraker på det private plan den siste tiden, men jeg har fulgt med dere fra dette startet og hatt så vondt av dere. Dette var en så herlig nyhet! Nå ble jeg så glad her at tårene triller:)
frøydis m/ 4 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Så godt å høre dette!! Lykke til videre på den lange veien før pjuskegutt er helt restaurert igjen.
Karomamma Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Herlig herlig herlig å lese!!! Nå forsvant klumpen i magen min Tenker dere puster lettet ut for gode beskjeder! Tenk så bra at du tok action og at dere fikk snakke med spesialist så fort!! Sender mange gode klemmer i kveld også
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Så deilg å lese!!! tusen tanker i hodet... alt godt til dere fra meg! klem
Dailis Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Så utrolig godt å høre! Har tenkt så masse på dere, og det var herlig å kunne logge på og lese en slik gladmelding. Håper han kommer seg kjapt:) Klem!
Maud Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Dette var fantastisk lesning! Skjønner at du gråter av glede, jeg blir rørt selv.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Dette var en fantastisk nyhet og jeg er sååå glad på deres vegne!!! Lykke til videre, nå kan alt bare bli bedre... Stor klem
Trollmora Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 SÅ VELDIG BRA! Ble kjempeglad for å lese meldingen din nå, tenk så fint at det ble oppdaget fort og det ikke var det værste tilfellet som legene var innom. STOR-STOR klem til dere alle.
Sivalur Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Så godt å høre! Lykke til videre. Klem fra meg
Gummelillan Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Det var virkelig en gladmelding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke rart at gråten kom på dere - tror du har fått samtlige av oss småtussete modenmødre til å sippe litt de siste dagene! Kjenner jeg blir varm og glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor, varm bamseklem (myk, men ikke hard..)
Plutseliten :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk )) Hverdagen er godt i gang og formen er stigende. Ingenting...og jeg mener absolutt ingenting får stå i fred Lillegutt orker nå å reise seg og bli stående inntil ting og han rekker høyt Jeg løper å redder han fra sakser,skismøring,veltende stoler og uttrekte skuffer. Rydder blomsterjord,mange hundre cd"er,en hel pakke kjeks som ble til smuler, henger opp klesvasken 10 ganger,tørker opp zinksalve og støvsuger opp en hel dorull revet i biter.... Han trykker på tv,microovn,ovner,video...alt han kommer over. Huset ser bomba ut etter en time,men jeg nyter det )) Men lurer på hvordan dette skal bli når toppformen kommer Han reagerer på en del ting enda....som å holdes for å kle av/på,som å ikke se oss,vite at vi er i nærheten.Han har også fått totalt nekt for å ta på yttertøyet og gå til bilen...uff,det siste gangene vi har gjort det er jo for å kjøre til et sted der de stikker han.... Dette vil jo gå over med tiden...og den tar vi til hjelp Onsdagsklem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Hi hi hi hi.... Det er nok en trillion ganger bedre å støvsuge opp bitte bitte bitte små dorullbiter enn alternativet..... Så godt at han er i farta, kan jo blir en smule hektisk. Men han har kanskje mye å ta igjen. Er vel en stund siden han orket å pille-pelle......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2008 #20 Skrevet 9. januar 2008 Godt å høre:-) Om alt sammen i grunn, da går det jo rette veien og du får det like travelt som alle oss andre i hverdagen...........sukk........og sånn går no dagan;-) Snart er forhåpentligvis alt det vonde glemt for hans del, slik at ikke yttertøy og bil blir så skummelt mer.
Sprellemamma Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 ÅÅÅ så godt å høre at dere har fått en diagnose - og at det er noe han blir frisk av!! Har tenkt på dere! Det må være deilig å se at han kvikner til! Lykke til videre, det tar nok sin tid før han er sitt gamle jeg, men du så bra at det går rette veien. Klem,
Travelmor Skrevet 10. januar 2008 #22 Skrevet 10. januar 2008 Så godt at legene fant ut hva det var og ikke minst at gutten din kommer seg! Tenkte mye på dere forrige helg og er så glad for at det har snudd. Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå