M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hmm .. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne .. Jeg har hvert sammen med min kjære i 2år. Etter jeg fant ut at jeg var gravid, flyttet jeg hjem frem til fødselen. ( 1 time unna ) Mye skjedde i mellom tiden, noe som gjør at tilliten min til denne gutten er ganske så ødelagt. Vi bor fortsatt en time unna hverandre, på grunn av skole og jobb. Jeg går på skole å da er lillegutt hos pappa. Altså hos min pappa. Vi vil gjerne få dette forholde til å funke, frem til jul, var jeg ganske sikker på at vi var ferdige å at vi bare skulle kose oss med julen, får lillegutt. Jeg var hos han i 2 ubeskrivelige deilig uker ! .. Det var da jeg innså at dette er gutten jeg vil ha. Til tross for dette, merker vi svært at avstanden tærer for mye på forholdet. Så hva gjør vi? Holder ut til sommerferien? Bør vi finne en dagmamma til lillegutt der borte? Å jeg blir pendler? Jeg er så frustrert og lei. Trist over at det er så vanskelig med avsatnden. Jeg hater tanken på at han går " glipp " av lillegutt første år. Å jeg tenker også på at vi da blir to om det. Lillegutt får mer oppmerksomhet, å jeg får hjelp .. .. Ble rotete, er bare så frustrert .. Vi er snart 18 og 20 ..
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Han mener det er så kjedelig vei .. Å langt å kjøre om morran .. Jeg kommer eventuelt til å ta buss ..
Gjest -<<- Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Veien er vel like lang og kjedelig for deg. Om greia er at det blir mer frem og tilbake og utbytting av barnepassere for ungen, ser jeg ingen grunn til at ikke faren like gjerne kan pendle frem til sommer'n. Det er ikke lenge, liksom.
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hvis han er motivert nok så pendler han en time hver vei hver dag frem til sommeren..Må jo ta mer hensyn til sønnen sin enn til seg selv synes jeg da..Er jo verdt det! Er da vel bedre at dere har et fint forhold og at gutten får være med dere begge pluss beholde den trygge dagmammaen enn at han skal slippe å pendle.. Du får si til han at folk i oslo ofte må pendle en time hver dag eller mer..begge foreldrene..selvom det ikke er så langt i km så blir det fort at tida flyr i trafikk-kaoset der..
M&K+Påsan <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Men det er han desverre ikke ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå