Gå til innhold

Idag fikk jeg datoen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ny ultralydkontroll idag grunnet et noe lavt hodemål på prinsessa i magen. Men idag var hun blit helt gjennomsnitlig stor, også fikk jeg datoen for mitt planlagte snitt :-D Går bare rundt og smiler nå - onsdag 20 februar skal jeg legges inn, og torsdag 21.februar blir snittet tatt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at hun har "rett" størrelse da. :)

Også spennende å få vite en dato da.... Hehe.. Men sikkert litt pussig også, å vite at akkurat den dagen får du gullet ditt. :)

Skrevet

Gratulerer så masse med fastsatt dato da! :D

Skjønner godt at det er greitt å vite den ja! :D

Skrevet

oæo, du er tøff :) Så mange barn! Hvor gamle er de? Så kjekt det må være :) Men sikkert utrolig travelt også?

Skrevet

Ja, det er kjekt å være hjemmeværende, synes jeg også :) Har en gutt som er akkurat like gammel som din jeg (juli -05), pluss en som er året yngre. Synes liksom det er travelt nok :P

 

Lykke til med siste del av svangerskapet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...