mammamia<3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 var på ny ultralydkontroll idag grunnet et noe lavt hodemål på prinsessa i magen. Men idag var hun blit helt gjennomsnitlig stor, også fikk jeg datoen for mitt planlagte snitt :-D Går bare rundt og smiler nå - onsdag 20 februar skal jeg legges inn, og torsdag 21.februar blir snittet tatt......
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Så bra at hun har "rett" størrelse da. Også spennende å få vite en dato da.... Hehe.. Men sikkert litt pussig også, å vite at akkurat den dagen får du gullet ditt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så masse med fastsatt dato da! Skjønner godt at det er greitt å vite den ja!
Hønemor&guttaboys Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 oæo, du er tøff Så mange barn! Hvor gamle er de? Så kjekt det må være Men sikkert utrolig travelt også?
Hønemor&guttaboys Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det er kjekt å være hjemmeværende, synes jeg også Har en gutt som er akkurat like gammel som din jeg (juli -05), pluss en som er året yngre. Synes liksom det er travelt nok Lykke til med siste del av svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå