linenr2 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 er det noen her som kan svare om det er normalt å ha løs mage/ diare etter fødsel? fødte for 8dager siden og sliter med d.
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei Jeg kan svare deg, jeg har fodt for 3år siden og jeg hadde ikke no problemer etter jeg haf\dde født, tokk et par dager til magen ble "normal" igjen med avføring, men når den kom så var helt vanlig.. ikke noe løs! Revna du, bare lurer for vis du gjorde det så kan det være årsaken mange som sliter med det, har jeg hørt. men jeg veit ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå