Gå til innhold

Flere som drömmer om kjönn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drömte jeg at jeg hadde födt. Er nå i uke 22 og vet ikke hvilket kjönn det er. Har ikke hatt noen drömmer eller magefölelse för i natt. Iallefall var hele familien samlet og skulle se vidunderet. Da jeg satt der med babyen påkledd på fanget kom jeg på at jeg hadde glemt å sjekke hvilket kjönn det var!!!! Så jeg dro klärne og bleien til side og der var det er jentetiss!!! He he ble jo glad (har en gutt fra för) hadde jo värt morsomt med en av hver. Til og med et navn fra navnelista greide jeg å drömme om: Stella....

Helt utrolig dröm! Har ikke tenkt på noe annet idag....

Er det noen som har drömt om kjönn og hatt rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer og drømmer, men desverre ikke det samme hehe. Jeg vet jo ikke hva jeg får enda... det er rart, men babyen er blond, det er helt sikkert. (min mann er blond, jeg er brunette)

Skrevet

Jeg drømmer stadig vekk, men stort sett blir aldri kjønnet nevnt hehe.

Men ei natt fødte jeg liksom ei fullbåren katte!! og selv om hun var i full størrelse greide vi ikke finne kjønnet som er vanskelig på nyfødte katter, hehe. Det hele var så innmari teit.

Skrevet

Jeg drømte tidlig i svangerskapet flere ganger at det var jente. 3 uler siden har det vist seg at det er jente :)

Skrevet

Holder på å drømmer selv om dagen er også i uke 22 nå. Mine drømmer går ut på at vi reiser i full fart til sykehuset og føder. Har en kjempe fin fødsel, en drømme fødsel i mine øyne. Men nå barnet j\kumme rut er det jente.

På UL fikk vi beskjed om at vi vennter en gutt og at hun kunne se tissefanten. Jordmor var 99 % sikker. Så jeg har jobegynt å gjøre i stand gutterom og handlet gutte klær denne gangne. Har en jente fra før.

Hadde samme drømmer ved første mann, men da viste vi ikke kjønnet før hun ble født.

Så jeg begynner å bli redd at vi får jente denne gangne også. I så fall må hun bruke gutte klær en stund.

Skrevet

Jeg er bare i uke 6, men har allerede drømt at jeg får gutt....blir spennende å se på ultralyd etterhvert om jeg har rett :)

Skrevet

Så göy å lese om deres drömmer!!! Er det ingen flere som drömmer og vil fortelle?

Nå er jeg så spent på hva som kommer ut av magen at jeg klarer nesten ikke vente lenger.....ti hi..

Skrevet

med første drømte jeg fikk to jenter hehe. husker jeg skulle til foreldra mine. Satt de i hver sin bilstol, og så tydelig hvordan de så ut, men de var to-egget da.

Men fikk bare ei jente da :)

Skrevet

Forrige svangerskap trodde alle at det skulle bli en gutt. Men da jeg i slutten drømte mye om fødselen var det en jente hver gang..

Fikk en jente og:)

Denne gangen har jeg ikke drømt noe. Men nå har vi også fått beskjed om at det skal bli en jente..kanskje jeg ikke drømmer når jeg ikke er like nysgjerrig denne gang..:)

Tør jo ikke stole 100% på det, men vi får se. Ikke så alt for lenge igjen nå.. (er i uke 29)

Skrevet

I begynnelsen drømte jeg at jeg fødte en gutt nesten hver natt. Nå drømmer jeg ikke noe særlig om det lenger. Men venter en gutt da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...