2 tette - med flette Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jaaa.. jeg mistet akkurat nå.. Har "get" har du også ?? Kanskje det er sendingen dems.. også rett før o.c da..
jente30L Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 ja har get.... var midt i home and away jeg...
Guri Malla har to små Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 he he, ekstremt praktisk dette forumet! Da slipper jeg å tro det er vår TV det er noe galt med, borte her og!
jente30L Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 ja spørr jo her før jeg sjekker tvn lissom...
2 tette - med flette Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 hehe Huff, dette var utrolig kjedelig.,.. get er så trege på å fikse problemene sine også ! Får vel heller gå over til å se film istedet..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Vi har GET og her detter tv`n ut hele tiden. Særlig når det er ting vi skal se på.... Skal så IKKE ha get når vi flytter herfra...!! Er borte her nå også forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå