*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hadde SA i oktober, mye smerter etter det, og ble hevist til UL. Tre dager før UL timen hadde jeg en bitteliten blødning, ca 3 dager før IKM, som altså sammenfalt med UL dagen. Ante at jeg kunne være gravid, siden jeg hadde en slik blødning første gang jeg var gravid (svangerskapet da gikk fint og jeg har en flott gutt som resultat av det.) Tok en CB digital dagen før UL, og den viste "gravid". Legen på UL sa imidlertid at nei, du blør så mye nå, at dette er nok en SA. Han så heller ikke noe på skjermen, naturlig nok, siden det var på IKM dagen. MEN, blødde ikke mer da, enn akkurat da jeg var inne hos ham. Hatt noen få bittesmå blødninger siden, men ikke mer etter 1.dag jul. Den siste tiden har kvalmen tiltatt, og jeg føler meg veldig gravid.... skal på UL igjen torsdag denne uken for å se... men lurer på en ting... fortsetter hormonproduksjoen dersom embryoet er dødt? Skjønner liksom ikke hvorfor jeg blir mer og mer kvalm, dersom det ikke er noe liv der.... noen som vet noe om dette?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 kvalmen behøver ikke ha noe å si her, men har du ikke vært å tatt en Hcg-måling til legen da? Den skal jo taes med noen dagers mellomrom for å se om det er en stigning eller ikke! Be om å få det du, og lykke til!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Tok to prøver, tirsdag og fredag, før jul. Første på 2500 og nr to 3900. Fikk ikke snakke med legen da jeg fikk svaret på prøve nr to. Og dama som ga meg svaret sa at hun ikke visste om det var bra nok eller ikke. Legen hadde ikke tid å ringe. I teorien har det jo da ikke steget nok. Så må vel bare vente til torsdag for ul. Skal da være 8+0, dersom det fortsatt er en graviditet.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hmmm.... Var rat at du ikke fikk tilbudet om å ta en hcg-prøve til da! Men det går nok bra skal du se! Du hadde ihvertfall en stigning på hcg! Krysser fingrene for at "lykkeliten" har klamra seg fast!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk. Og ja, veldig rart.. men har en dårlig lege. Ingen andre ledige leger i området, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå