Gå til innhold

IKM uke 4 tråd;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tror jeg skal ha mensen mandag 21, har ikke prøvd så lenge, er ved godt mot!! blir spennende å se i uke fire!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..? Hvordan går det med dere alle? EL vel overstått? Og symptomjakt i gang?

Jeg har klart å holde meg unna BIM i snart tre uker, men sprakk i nå i kveld :-S Så da er det bare å hive seg på og skrive innlegg som aldri før! -Og ikke minst, stresse seg opp med temper, el-slim, livmortapp og symptomer som aldri før... :-S ...............

Vi er i pp 6 nå (eller 5?). Har aldri vært gravid før, og er redd jeg begynner å bli redd for at dette ikke skal gå allerede... Med bakgrunn i sykluskluss ++ tidligere, så er nok tanken mer nærliggende..

IKM ca 26.01.

Skrevet

Ser siden har kommet opp på side 1 igjen....og det er bra:)

Ja jeg har murringer nede imagen jeg...lurer på hva det er......er jo over 1,5 uke til mensen...og egget fester seg jo ikke før tidligst 8 dager etter el????var det ikke slik da?

Så da kan man i grunnen ikke ha noen symptomer før tidligst 8 dager etter el da eller?

Skrevet

HeHehe...Nei den symptomjakta kan bero ei veke til;)

No gjenstår den laaange veka...

Men satser på at alt stemmer og at dinne perioden er det vår tur,ikkje sant?!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Da hadde jeg etter planen EL i går og det har vært ei koselig helg:) Må vel slenge inn et forsøk i dag også i tilfelle.Vel,vel..Bare kosa oss vi da...deilig mat og masse tøfling.satser på at det blir oppskriften.Er første pp etter nok en abort i nov men spiren har aldri hatt problemer med å sitte på første forsøk før så satser igjen, nå med oppfølging av IVF....laaang ventetid til test om 2 uker da..

Skrevet

Skravle vil jeg vettu ;-)

Jeg er i min 1pp. Har ei datter fra foer som blir 8 naa i februar.

Jeg blir fort gravid. Med jenta ble jeg gravid etter fusking med p-piller.

Saa ble jeg gravid en gang kondomen sprakk. Det gikk ikke saa bra...

Saa naa planlegger vi nr. 2 altsaa ! Jeg slutta med p-plasteret Evra den 28 desember. Fikk en bloedning den 1 januar.

Jeg har gaatt litt av og paa med prevansjon, om kommer alltid i normal syklus etterpaa.

Naa har jeg ventet og sett naar el kommer. Isteden, har jeg hatt murring, vaert veldig oem i livmora de siste 3 dagene...

Det er ikke el eller mens smerter/murringer...

Kanskje har vi klart det allerede? Det ligger i allefall i familien aa vaere svaert fruktbar :-)

Skal ta en test paa loerdag...Klarer ikke vente saa mye lengre!

*Krysser fingra!!*

Skrevet

Jeg tisser og jeg tisser, håper det er et tegn på at TR ikke kommer neste uke!

Skrevet

Hei hei...Nå har jeg klart å holde meg lenge borte for ikke å stresse så fælt...Hvordan går det med dere,er det noen med symptomer allerede?? Selv har jeg hatt el tror jeg....har ikke merket mye til det...så håper den var igår;)

Lykke til...

Skrevet

Når skal dere teste? Når er ikm?

Jeg har ikm 23.10 eller 25.10, kommer ann på om spottingen var med i forrige syklus eller denne. Må teste den 23. Vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge heller

Skrevet

Jeg vil også være med :) aner egentli ikke når tanta skal komme etter sa i desember, men el har nettopp vært (for andre gang denne mnd...!?), så jeg satser på en eller annen gang i uke 4! Trenger desperat å skravle litt da, litt utålmodig, og dagene snegler seg jo avgårde... Flere som føler det?

Skrevet

laaaaaange dager ja! skal teste på mandag, og blir hyttetur i helga.. da skal vi bare slappe av og ikke tenke på noe av dette her.., så blir spennende å komme hjem igjen til clearblue pinnen min :-)

Skrevet

Melder meg inn her.. har ikm søndag 27. Lenge til. Har ikke skrevet her på en stund nå... mange ukjente nick ser jeg. Jeg er nå i min 16 pp og er egentlig dritlei for å si det mildt. kjenner ingenting av symptomer, men er jo knapt ferdig med EL :)

Skrevet

hyggelig å se at det er aktivitet p åtråden og at den holdes oppe:)

har ikm neste torsdag jeg......

Skrevet

Melder meg inn her:) har IKM i begynnelsen av neste uke tror jeg (vet ikke helt når, da jeg ikke vet om syklusen har blitt stabil etter ex.u´en). Men dum som jeg er har jeg begynt å teste allerede,selv om jeg vet at det er alt for tidlig... huff, dette blir dyrt! Heldigvis jobber jeg på apotek og får litt prosent:) Dagene er jo bare såååååååå lange, og jakten på symptomer er igang. og selvfølgelig har jeg fått symptomer allerede dumme meg. hehe:) Blir spennende dette! Håper alle tester positivt! Krysser fingrene for det:)

Skrevet

Jeg har også IKM i uke 4...

Har prøvd siden juni/juli 2006...

Gikk ikke på pilla eller noe før det heller......

Skrevet

Jeg har IKM ca 23.januar så nå venter jeg i spenning...en uke siden el idag torsdag:) Flyr på do i ett kjør,er konstant trøtt og stikker i magen...men virker for tidlig for meg til å ha symptomer så det er sikkert noe annet rart... Men blir spennende å se:)

Skrevet

hEI:)Bruker dere alle el test eller vet dere bare når dere har el....Veldig rart dette men etter vi har blitt prøvere har jeg ikke el slim lengere på samme måte som før,så er ikke så sikker på når jeg har det lengere...tok en el test på dag 16,hvor den var positiv..men vet ikke om dette er hver månde...hmm...litt frustrerende dette da...Ha en fin dag!!!

Skrevet

Jeg teller timene til ikm nå, tenker ikke på annet. Går på do og tisser hele tia og det stikker i mage og pupper. Sikkert helt forvirra kroppen min siden jeg ikke tenker på annet enn baby for tia.

Skrevet

åh...er litt spent på om det kommer symptomer snart...litt tidlig enda så det jeg går å kjenner på nå er nok bare ønsketenkning:) Hadde EL i helga så tenker hvis det er noe klaff så vil det begynne å kjennes over denne helga....håpe håpe håpe at det blir positivt svar neste søndag!!!!!

Skrevet

hvordan står det til jenter?Symptomjakta igang?

jeg har omtrent konstante mensmurringer og vondt i korsryggen.....men 1 uker til IKM så er j obare å holde ut...

Skrevet

Samme her! Murringer så det holder! Bruker å ha murringer 1 uke før mens til vanlig, så er litt usikker. Har vondt på høyre side av magen nå og da. Kjennes nesten som eggløsningssmerter... Vet ikke hva det kan være. Men spennede er det! Tida går jo så sakte...

Skrevet

pleiere å ha murringer et par dager før mens jeg også men nå har jeg hatt det i ei uke og er fortsatt ei uke til ikm...

Skrevet

Så spennende da:D Da får vi håpe det skyldes en liten spire denne mnd da:) Prøvd lenge? Min første pp nå på nr to å en uke sida el idag å har konstant vondt nederst i magen:)

Skrevet

Vi er i 1. pp, så er helt ny på dette jeg! Prøver på nr. 1!

Skrevet

vi er også prøvere på nr 2 og er inne i 4 pp.Hadde også el for ei uke siden og ikm om 1 uke og konstante mennsmurringer...mest på kvelden da....men ingen andre symptomer da.

Hva med dere andre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...