Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 ..jeg tror ikke en gang det er maserier, men bare vonde kynnere! BLÆH! Har hatt det hver natt siden før jul, såpass kraftig at jeg våkner av det - og noen ganger, som i natt, så vondt at jeg bare MÅ opp og gå. Men da forvinner de - og dermed har det vel ikke noe med kynnere å gjøre? Kjedelig... Noen som har erfaring med hvor lenge man kan gå sånn før noe skjer? Leter etterslimproppen hver gang jeg går på do..hhehh...men har ikke sett snurten av den.. Og så er jeg jo så innmari klar! Vet det er flere av oss som er lei nå - og mange som har mye større grunn til å klage enn meg.. Jeg føler med dere! Lykke til alle som nærmer seg/som er på overtid..håper det skjer ting for dere ihvertfall - for her skjer det ikke stort.. =)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Du skal bare være glad du har sånne mensensmerter egentlig, for de gjør virkelig nytten av seg og gir deg en myyye lettere fødsel Skulle du måtte bli satt igang av noen grunn så er du hvertfall såpass moden at det går greit ! Vet det er et helvete, men får tenke på det som at det hjelper deg
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Oi.. det visste ikke =) Tuuusen takk for informasjonen, det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå