Monajenten Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Det er et reklamebyrå som søker tekstforfatter. De har kunder som bl.a. Mitsubishi Motors, Lerum, Sunkost, Elprice osv. Under stillingstittelen står det bare: "Tekstforfatter Har en penn som setter spor. Idérik og nysgjerrig. God kommersiell forståelse." Trenger man utdannelse for denne jobben? Jeg er både idérik og nysgjerrig, og jeg elsker å skrive. Kan jeg søke på en sånn jobb?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ta sjansen, du har vel ikke noe og tape, send med noen skriveprøver, det kan raskt lønne seg. Man må ta noen sjanser her i livet ikke sant??
Alba44 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Står det ikke spesifikt om krav til en spesiell utdannelse, så er det bare å søke. Lykke til! )
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vil tro at de i utgangspunktet helst vil foretrekke utdannede tekstforfattere. Med så stor inflasjon som det har vært i nyutdannede reklamefolk så kan det bli stor konkurranse om stillingen. MEN hvis du ikke prøver deg så har du i hvert fall ingen mulighet til å få stillingen! Lykke til!!
Monajenten Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Det er det jeg også tror egentlig. Men siden det ikke står noe om utdannelse, tror jeg at jeg søker:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Den som intet våger intet vinner, vet du! (bestevenninnen min sa det til meg for 7,5 år siden.... i dag er jeg gift med drømmemannen og venter barn nummer to! ;))
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hva med å skrive en orginal søknad, eller legge ved en iderik og orginal tekst ved siden av som viser hva du er god for.
Monajenten Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Åhh så koselig!!! Sånne solskinnshistorier trenger vi flere av:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå