Gå til innhold

Hva tror dere, ang. denne stillingsannonsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et reklamebyrå som søker tekstforfatter. De har kunder som bl.a. Mitsubishi Motors, Lerum, Sunkost, Elprice osv.

Under stillingstittelen står det bare:

"Tekstforfatter

Har en penn som setter spor. Idérik og nysgjerrig. God kommersiell forståelse."

Trenger man utdannelse for denne jobben?

Jeg er både idérik og nysgjerrig, og jeg elsker å skrive. Kan jeg søke på en sånn jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta sjansen, du har vel ikke noe og tape, send med noen skriveprøver, det kan raskt lønne seg.

Man må ta noen sjanser her i livet ikke sant??

Skrevet

Står det ikke spesifikt om krav til en spesiell utdannelse, så er det bare å søke.

Lykke til! :o)

Skrevet

Tusen takk:-) :-) :-) :-D

Skrevet

Vil tro at de i utgangspunktet helst vil foretrekke utdannede tekstforfattere. Med så stor inflasjon som det har vært i nyutdannede reklamefolk så kan det bli stor konkurranse om stillingen. MEN hvis du ikke prøver deg så har du i hvert fall ingen mulighet til å få stillingen! ;) Lykke til!!

Skrevet

Det er det jeg også tror egentlig. Men siden det ikke står noe om utdannelse, tror jeg at jeg søker:-)

Skrevet

Den som intet våger intet vinner, vet du! ;)

(bestevenninnen min sa det til meg for 7,5 år siden.... i dag er jeg gift med drømmemannen og venter barn nummer to! ;);))

Skrevet

Hva med å skrive en orginal søknad, eller legge ved en iderik og orginal tekst ved siden av som viser hva du er god for.

Skrevet

Åhh så koselig!!!

Sånne solskinnshistorier trenger vi flere av:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...