Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 dA PRØVER VI OGSÅ =) nå har mini vært uten bleie i en time hehe...har sagt til han at han må si fra hvis han skal bæsje eller tisje..andre tips? mange uhell kan jeg regne med i dag? hehe
*Rutletutt* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Sånn har vi holdt på i en "evighet" med Tobias...nytter ikke - han bare tisser på gulvet:o( Han sier at han skal si i fra når han må tisse eller bæsje, men sier i fra og vil ha bleie på - hvis ikke kommer det på gulvet. Han nekter å sitte på do. Håper du er heldigere enn oss da;o)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Er anbefalt at man ikke starter bleieavvendig så nærme en søskenfødsel...kan hende at storebror blir sjalu på babyen som får lov til å få bleie, og det at han får et småsøksen er en stor nok omvelding i livet hans at det blir vanskelig å fokusere på å si i fra at man må tisse og bæsje.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Javel men nå har vi begynt..Har ikke lyst på 2 bleiebarn
Silker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Skal ikke du pelle deg på føden snart istede for å sitte her a?
mams-til-tre Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Min gutter sluttet med bleie da de var 2 1/2 år... JEg begynte med at de fikk sitte på potta noen ganger, og så tok jeg av bleia etterhvert. De synes jo det var moro å sitte på potta, og spesielt om det kom noe ut da... Noen uhell må man jo regne med, men tror du skal sette han på potta innimellom... Lykke til!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Men bare så du er klar over det så er det vanlig at eldre søsken begynner å te som babyer igjen, og til og med de som er pottetrente kan tisse på seg.
Odine! Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Hva med å sette ham på do/potte morra og kveld? Det gjør vi, og vi tar sjelden bæsjebleier nå. Det kan kanskje bli litt mye for ham med bleieslutt og lillebror?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 han har tisset på do en gang i dag, har et slikt dolokk og vi skrøyt masse av ham =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå