crohna 1+apriljente:) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Men tok en cb test idag og der kom det et kryss frem i ruta!!! Det klaffet altså på 3. forsøk. Jeg går helt rundt meg selv, føler jeg:) Har vært kjempeheldig å bli gravid så rask, krysser fingrene mine for alle dere andre som sliter litt. Sender masse babystøv til dere!!********************************************************* klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Så moro! Gratulerer så mye! Fikk mensen i dag jeg da... men var jo 1 pp, så har jo så vidt begynt. Bare det ikke tar 2år denne gangen og... kose deg masse med magen da:o)
*Lykkeliten* Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer! =) Tar imot støvet, er i min 2pp nå..
**Håper** Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Masse gratulerer:=) Så morro. Kos deg med graviditeten. Hadde du symptomer???
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så mye!! Du er kjempeheldig ja. Kos deg med den voksende magen.. :D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer såå mye! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet! Suger til meg litt babystøv:)
crohna 1+apriljente:) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Har veldig lite symptomer, kun veldig ømme pupper:) Men det pleier jeg å ha før mensen, så jeg trodde ikke jeg var gravid denne gangen. Men der tok jeg heldigvis feil:) ps skiftet nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå