Gå til innhold

UL, ny termin ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på UL og termin vart flytta frå 3.juni til 11. mai. Trodde 26.august var første dag i siste mens, men det var vist ikkje mens det da.... Men første dag i siste mens før det var 21. juli (ujamn syklus)... å i følge det skulle jo termin være 28. april, så nå skjønner jeg ingenting....

Sa ingenting om 21.juli da vi var på UL, så regner med at ho sa det pga størrelsen.

Da jeg var hos jordmor i uke 16(som iføle den nye termin var uke20), så var FS målet som normalt iuke 16, selv om jeg følte meg stor. Har kjent liv lenge og mye de siste ukene så slik sett virker det vel som jeg er kommet lenger..

Noen som skjønner mere av dette enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ul termin er som regel mer eksakt siden de går utifra målene på baby.

Så tror du bare skal glede deg over at du er lengre:)

Skrevet

De regner ut termin i forhold til hvor stor babyen er, så nå passer vel babyen din til å ha termin 11.mai. Siden du har ujevn syklus kan jo eggløsning ha forskjøvet seg slik at du kanskje ble befruktet litt senere enn 14 dager etter mens?

Skrevet

Hadde jo ujamn syklus, så det kan nok hende at EL var seiner enn 14 dager etter mens ja. Er egentlig veldig glad for å ha kommet lenger da, men følte meg pluselig så usikker på alt. Syntes det var rart at jeg ikke merket det tidligere. Men med "mens", så lå det vel en sperring på at jeg var gravid og da, og jeg ble raskere gravid denne gang enn sist..;o)

Husker jeg blødde mye mindre enn vanlig i denne "mensen", men "den" varte i 5-6 dager...rart synes jeg.

Skrevet

ikke raskere gravid nei....raskere kvalm.. ammetåke allerede;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...