Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg er selv født 3 uker før tiden og min søster 1mnd, kan det ha noe å si for når jeg føder?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 min bror ble ødt 14 dg over termin, jeg ble født 2 dager før termin, selv fødte jeg 8 dager før termin... så jeg tror ikke det har noe å si...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Min mor fødte sine to barn før termin og jeg etter, tror ikke det har noe å si.. Men hennes 2 fødsler var helt lik den jeg hadde.. Kanskje det er noe med arv der..
grivid m/nr.2 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Enig med anonym her. Mamma fødte både meg og søstra mi rett rundt termin, jeg fødte 11 dager før termin. Men fødselen min var nesten helt lik mamma sin. Både hvordan vi følte smertene og hvordan fødselen gikk sin gang....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke hvor gamle dere er, jeg, men da jeg ble født i 77, var det ikke noe som het ultralyd, og terminberegningene var nok ikke like nøyaktig som i dag, så var jo ikke uvanlig med flere uker verken den ene eller andre veien før... Jeg ble født ei uke over tida, men håper jeg slipper å gå noe særlig over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå