Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til gjør sex ondt,når han kommer for langt inn.i går va d veldi vondt. Hva er det egentli?flere som oppleve det? Er litt sårt og si det er ondt liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd det samme flere ganger. Vet ikke hva det kommer av. Håper det "bare" er fordi han støter i livmoren..

Skrevet

Har merket det noen ganger jeg også, men jeg har bare tenkt at det kanskje kommer av hvor man er i syklusen. At det er perioder hvor livmoren er mer øm enn andre ganger. Ville jeg tippe i hvert fall....

Skrevet

Jeg har vært hos legen akkurat pga det.. Hadde det så vondt at jeg ikke klarte å gå engang.. Klarte ikke å komme meg ut av bilen heller.. Han sa at det er trolig livmorhalsen som verker under/etter sex, hvis han støter inn for hardt! Han ba meg rett å slett prøve andre stillinger hvor han ikke kommer så langt inn.. he-he..=) Men det jeg ikke fortalte legen var at det er jeg som ber han å gjøre det, ta hardt i.. =) *flaut*

Men har ikke hatt vondt på lenge nu, ett par mnd siden sist.. Har hatt det 3-4 ganger på 2 år.. Heldigvis ikke mer..

Det hjelper litt å klipe sammen underlivsmusklene om du har sterke smerter! =)

Skrevet

Oki,da er det helt sikkert normalt:-) hehe,måtte le litt her..be typen gjør det hardt når d gjør vondt..er ikke bare meg som er desperat etter og bli gravide ser eg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...