babysjuk82 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Av og til gjør sex ondt,når han kommer for langt inn.i går va d veldi vondt. Hva er det egentli?flere som oppleve det? Er litt sårt og si det er ondt liksom.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 jeg har opplevd det samme flere ganger. Vet ikke hva det kommer av. Håper det "bare" er fordi han støter i livmoren..
Mauameg Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har merket det noen ganger jeg også, men jeg har bare tenkt at det kanskje kommer av hvor man er i syklusen. At det er perioder hvor livmoren er mer øm enn andre ganger. Ville jeg tippe i hvert fall....
*Lykkeliten* Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har vært hos legen akkurat pga det.. Hadde det så vondt at jeg ikke klarte å gå engang.. Klarte ikke å komme meg ut av bilen heller.. Han sa at det er trolig livmorhalsen som verker under/etter sex, hvis han støter inn for hardt! Han ba meg rett å slett prøve andre stillinger hvor han ikke kommer så langt inn.. he-he..=) Men det jeg ikke fortalte legen var at det er jeg som ber han å gjøre det, ta hardt i.. =) *flaut* Men har ikke hatt vondt på lenge nu, ett par mnd siden sist.. Har hatt det 3-4 ganger på 2 år.. Heldigvis ikke mer.. Det hjelper litt å klipe sammen underlivsmusklene om du har sterke smerter! =)
babysjuk82 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Oki,da er det helt sikkert normalt:-) hehe,måtte le litt her..be typen gjør det hardt når d gjør vondt..er ikke bare meg som er desperat etter og bli gravide ser eg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå