LadyLuck & Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Vært hos JM i dag, og hva får vi vite, joda. Forhøyt blodtrykk, protein i urinen, og mulig SV.Forg denne gangen også Skikkelig deppa her jeg sitter. Så nå er det fullt kjør igjenn, ekstra legetimer, ekstra oppfølging hos JM, mest sans ekstra UL og vekstkontroll etc. Gleda meg til å ha disse to siste månedene uten styr og kav. Sist var det så vidt jeg fikk gjort allt jeg skulle før fødsel, og blir ikke lettere dennegangen med en på 1 som krever sitt (er hjemmeværende fulltid med ham) Eneste positive er at jeg er ferdig med "sukkernekt", så i kveld skal jeg snope meg (vet jeg skal være forsiktig, men ikke fått spise sukker siden slutten av oktober) Ble vist bare syt og klag dette...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 kjedelig for deg! lykke til videre:)
LadyLuck & Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 klemmer hjelper utrolig nok for det meste de skulle gitt ut kemmer og tid med dyr på apoteket, da hadde verden vært et mye bedre sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå