Gå til innhold

Der var vi igang igjenn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos JM i dag, og hva får vi vite, joda. Forhøyt blodtrykk, protein i urinen, og mulig SV.Forg denne gangen også

 

Skikkelig deppa her jeg sitter.

 

Så nå er det fullt kjør igjenn, ekstra legetimer, ekstra oppfølging hos JM, mest sans ekstra UL og vekstkontroll etc.

 

Gleda meg til å ha disse to siste månedene uten styr og kav.

Sist var det så vidt jeg fikk gjort allt jeg skulle før fødsel, og blir ikke lettere dennegangen med en på 1 som krever sitt (er hjemmeværende fulltid med ham)

 

Eneste positive er at jeg er ferdig med "sukkernekt", så i kveld skal jeg snope meg (vet jeg skal være forsiktig, men ikke fått spise sukker siden slutten av oktober)

 

 

Ble vist bare syt og klag dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig for deg! lykke til videre:)

Skrevet

klemmer hjelper utrolig nok for det meste

 

de skulle gitt ut kemmer og tid med dyr på apoteket, da hadde verden vært et mye bedre sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...