1mor Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 eg og samboeren har vert litt uforsiktige og no er det en mulighet for at eg er gravid igjen!!! skal ta en test til helga og gruer meg skikkelig... vesla vår er jo bare 2 1/2 mnd gammel og eg veit ikkje om eg er klar for ni nye mnd gravid igjen enda.... nokon som har opplevd det samme??? korleist gjekk det og ka gjorde dere???
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Snulla var 2,5 mnd da jeg blei gravid med vesla...så nå har jeg ei på snart 4 mnd og ei på snart 15 mnd!
1mor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 eg har veldig lyst på en liten en til og hadde ikkje hatt noko imot om det var en på vei allerede men eg er litt skremt på tanken på å ha to så tette unger og korleist det er med to så små i huset samtidig... eg og barnefaren er ilag og han seier at han sttter meg samme ka slags valg eg tar om eg er gravid igjen... heldigvis:) syntest du at det var mykje å ha to så små i huset på en gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå