madisen Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Leser at mange av dere har over 12 pp, og da lurer jeg på om dere har vært på utredning? Man har jo krav på det når det har gått over et år. Og kun 6 mnd for de over 35.
Dotten Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er over 35... men har ikke vært å sjekket meg før i dag Er for øvrig i min 18. pp. Har ikke "giddet" før heller da. Men hva man har krav på o.l. vet jeg ikke, men de sier jo at det ikke er noen vist å sjekke ut ting og tang før det har gått 12 mnd, da kroppen ofte kan bruke litt tid på å kvitte seg med div. om man har gått på p-piller o.l. Masse lykke til til deg i hvert fall
madisen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei, du skriver at du har sjekket deg i dag? Hva sjekket de da?
dame81 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hei madisen. du har krav på utredning når du har prøvd i 1år. vi har prøvd i 22pp nå og driver med det selv. dem tok invendig ultralyd og sjekket alt liksom, om at alt liksom var i orden.
madisen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke helt hvilken pp jeg er i. Tok ut spiralen i juli, ble gravid i oktober, men hadde en sa i uke 5. Regnes pp fra juli eller fra november da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå