Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Har plutselig begynt å tenke på at det må være veldig trist for baby om han kommer 29 februar.. Har termin 28. Noen som vet når en feirer bursdag da?? 1.mars eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at de som er født 29 februar ofte feirer bursdagen sin den 28 februar! :) For det er jo liksom i februar de har bursdag! ;)

Skrevet

Jeg ville valgt 1. mars, for da blir det "dagen etter 28. feb." uansett ... håper jeg slipper å velge. Har termin 25. feb.

Skrevet

Jeg har termin 29.... håper det skjer noe før den tid...Går sikkert fint det og, men litt ekstra styr med datoene.

Skrevet

Jeg har termin 29.02 og vi kommer vel til å bruke 28.02 som barnets bursdag om den skulle komme på skuddårsdagen. Da aller mest fordi moren til samboeren min har bursdag 1.mars. Er jo litt spesielt å ha sin egen dag. Men håper den kommer litt før termin da :-)

Skrevet

Jeg har også termin den 29 ! tenker vell som så at da kommer den ihvertfall ikke den dagen...bare 7 % føder på termin leste jeg. feiringen blir vell i tilfelle hvert fjerde år! veldig billig for oss! tre bursdager på barneskolen! :0)

Skrevet

Blir uansett spennende og se om noen av oss med termin rundt 29. feb ender opp med skuddårsbarn ;-)

Skrevet

Kan vel ikke feire 18-årsdag den 28. da... Får vel ikke lappen eller lov å kjøpe alkohol før den 1. mars ;o)

Skrevet

så gøy med så mange potensielle skuddårsbarn!! jeg har termin 27 feb. synes det hadde vært litt gøy med fødsel på skuddårsdagen og da kan man virkelig feire barnet storslått hvert 4 år i tillegg til 28 feb eller 1 mars hvert år!! heldiggrisen!! :-)

Skrevet

har også ul termin den 29 feb, er vel i ett sånt tilfelle fødselen skjer på termindato!!!! men å finne dag å feire bursdagen på skulle vel ikkje være så vanskelig, det mest naturlige er jo 1 mars, da dette er dagen som kommer naturlig etter 28 februar.

Skrevet

Samboeren min er født 29.02, og gleder seg veldig til å feire bursdagen sin i år! ;o)

Han sier han ikke har noe i mot å ha bursdag denne dagen. Det er veldig mange som husker hans bursdag, fordi det er en så spesiell dag. Han får mange gratulasjoner! Han feirer som regel den 28., men det er mest fordi faren hans har bursdag 1. mars. Men vi feirer gjerne begge dagene også, vi :) Med ekstra god mat og godis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...