Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom fra jordmor nå.

Hun målte blodtrykket flere ganger før hun var fornøyd nok til at hun skrev det ned.

135/90 så 130/90 og til slutt 130/85

Var der inne i en time, og slappet av lenge. Det var etter ca 50 min at blodtrykket var tilfredstillende.

Har 1+ på protein og 2+ på ødem.

 

Føler jo etter dette at jeg har på grensen til høyt blodtrykk siden det tok såpass lang tid før jeg fikk det " godkjent"

Noen med erfaring?

Er 37+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dette selv, men synes det var rart dersom hun ikke sa noe til deg om dette.

Synes jo at bt ditt var litt høyt, og siden du i tillegg har både ødem, og protein i urinen, så synes jeg kanskje hun burde sagt noe. Tenker jo på svangerskapsforgiftning med det samme da...

Er formen din grei ellers?

Skrevet

Sa ifra at jeg her mye vondt i hode. Ellers er formen grei.

Har mye mensmurringer og nedpress, men det er jo vanlig.

Fikk svangerskapsforgiftning forrige gang, og det føles ut som jeg er på vei ned den gata.

Får vel bare håpe på at fødselen starter snart og i mellomtiden ta det mest mulig med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...