Gå til innhold

Vemmelig opplevelse i telefonen med fødeavdelingen ( langt innlegg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan trygt si at det røyner på her=:) Er 34+5 og var en tur på fødeavdelingen i går. Etter en hvil i sengen min, var det plutselig vått i sengen........ringte fødeavdelingen å møtte en sur jordmor som etter endel spm sa surt: dere får vel komme inn til en sjekk da......Lite hyggelig å bli møtt slik når "alt" er nytt, en er usikker å ikke minst redd for å vær overhysterisk! (hadde kjent mindre liv siste dager i tillegg)

 

Pugget noen strofer på vei inn, vil ikke finne meg i å bli møtt med en vemmelig tone. Kom inn, ble tatt imot av en kjempe hyggelig jordmor. HELDIGVIS=:)

 

Alt var vel med babyen=:)Babyen var godt nede i bekkenet, det var rikelig med vann rundt baby. De trodde det var vannet mellom tohinner som hadde gått? Måtte følge med om det kom mer.Har ikke kommet mer. Men i tillegg oppdaget de et sykt blodtrykk 160/100, målt flere ganger. Siden urinen var fin, skulle jeg ta kontakt med legen om 2 dager for nye målinger.

 

Sliter med mye plagsomme kynnere, ikke vonde men litt mensmurringer. De kommer ved hver minste bevegelse, kommer og når jeg er i ro. Magen er konstant hard føler jeg. ( mulig sammenheng med at jeg er influensasyk i tillegg......)

 

Er så redd for å virke overhysterisk.

 

Andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilket sykehus var dette?

Ikke noe morro å få sure toner...ikke våres feil at disse jordmødrene har vært for lenge i arb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På svangerskapskurset jeg var på sa JM at det er fint å ha hatt mye kynnere:-)

Bare sånn for å muntre deg litt opp!

 

Ikke morro å bli møtt med ei sur kjerring. Blei det tidligere i svangerskapet, og jeg blei helt på gråten. Men det endte faktisk med at hun ringte opp igjen litt seinere etter å ha forhørt seg med en overlege, og da var hun veldig hyggelig. Virket som hun skjønte at hun hadde vært fæl.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...