Gå til innhold

Vemmelig opplevelse i telefonen med fødeavdelingen ( langt innlegg)

Anbefalte innlegg

Kan trygt si at det røyner på her=:) Er 34+5 og var en tur på fødeavdelingen i går. Etter en hvil i sengen min, var det plutselig vått i sengen........ringte fødeavdelingen å møtte en sur jordmor som etter endel spm sa surt: dere får vel komme inn til en sjekk da......Lite hyggelig å bli møtt slik når "alt" er nytt, en er usikker å ikke minst redd for å vær overhysterisk! (hadde kjent mindre liv siste dager i tillegg)

Pugget noen strofer på vei inn, vil ikke finne meg i å bli møtt med en vemmelig tone. Kom inn, ble tatt imot av en kjempe hyggelig jordmor. HELDIGVIS=:)

Alt var vel med babyen=:)Babyen var godt nede i bekkenet, det var rikelig med vann rundt baby. De trodde det var vannet mellom tohinner som hadde gått? Måtte følge med om det kom mer.Har ikke kommet mer. Men i tillegg oppdaget de et sykt blodtrykk 160/100, målt flere ganger. Siden urinen var fin, skulle jeg ta kontakt med legen om 2 dager for nye målinger.

Sliter med mye plagsomme kynnere, ikke vonde men litt mensmurringer. De kommer ved hver minste bevegelse, kommer og når jeg er i ro. Magen er konstant hard føler jeg. ( mulig sammenheng med at jeg er influensasyk i tillegg......)

Er så redd for å virke overhysterisk.

Andre som har opplevd lignende?

Fortsetter under...

På svangerskapskurset jeg var på sa JM at det er fint å ha hatt mye kynnere:-)

Bare sånn for å muntre deg litt opp!

Ikke morro å bli møtt med ei sur kjerring. Blei det tidligere i svangerskapet, og jeg blei helt på gråten. Men det endte faktisk med at hun ringte opp igjen litt seinere etter å ha forhørt seg med en overlege, og da var hun veldig hyggelig. Virket som hun skjønte at hun hadde vært fæl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...