camosilla Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Var på sykehuset på fredag, og det viste seg at jeg har begynnt å bli moden med 1cm åpning. Ble jo så glad, men det har ikke skjedd noe mer enn menssmerter og kynnere som ikke har hjulpet noe. Var der igjenn i dag og åpningen var fortsatt bare 1cm. Ble strippet igjenn i dag, og nå blør det og kommer slim. Sist jeg ble strippet blødde jeg ingen ting. Kanskje det har mere virkning nå da etter som det blør? Noen som aner eller tror noe om det? Har lest en del gamle innlegg her og mange som har hatt bra effekt av det ser jeg:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ble også strippet fredag, på termin, var modent men ingen åpning. Kom blodtilblandet slim hele lørdag. Fått mer og sterkere kynnere, men ikke noe mer.Sluttet å blø. Er ganske frustrert og utålmodig. Spesielt fordi alle driver å spør om jeg ikke føder snart... Akkurat som jeg vet det!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 førstegangs her, med null peiling på ord å utrykk. Stripping? hva vil det si?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 At gynekolog/jordmor tøyer på livmorhalsen. Kan gjøres hvis man er moden/har åpning og setter igang rier hos noen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Ubehagelig kanskje. Men husk at du skal føde da... Jeg hadde en grei fødsel sist, men den varte tross alt i 5 timer, strippingen tok 1-2 minutter... Jeg gjør hva som helst for å føde NÅ!!!
melkekua™ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kan være slimproppen som har gått nå dersom den ikke har gått tidligere. Får håpe det setter ting igang for deg ) Lykke til!
camosilla Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 Takk for det:) Trodde den gikk her om dagen, men kan hende resten kom nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå