jula&maisen Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 snuppa får skive til frokost, da spiser hun en skive og får mme. men nå lurer jeg på om jeg skal gi henne skive til kvelds også ( er inne i en grøtnekt periode-tenner som plager henne.) hvor mange skiver gir dere? 1? 2? får de melk til? vil jo at hun skal bli like mett av skiven som av grøten... takk!!
mamma >to gull Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Vår gutt er litt over 8 mnd og er også inne i grøtnekt periode. Fikk beskjed fra HS at da gir du han bare brødskive istedet, bare pass på å få i han pålegg med jern. Så nå får han brødskive til lunsj og kvelds istedet for grøt.. Skjønner jo godt jeg at brød er mye bedre..hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå