Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg HATER Passaten vår. Var på verksted for 2 uker siden (rett etter service) - 1600 kroner. Måtte på service igjen før helgen - 2200 kroner. Nå har vi lagt ut 7000 på den på en måned... Når vi fikk den røk dynamoen også men det gikk heldigvis på forsikringen, NÅ skal den SELGES! Måtte bare få ut litt frustrasjon=)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Mente selvfølgelig at den måtte på verksted igjen før helga, ikke på service=)
pandabjørn Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 huffda kjedelig at dere må ut med så mye penger nå etter jul ( hvilken mod er passaten.. vi kjøpte 2004 mod i okt..og er fornøyd med den..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 2003 - mod, men registert nov 2002... er helt tom for penger men må jo ha ut bilen igjen... Kjører rundt i en liten Citroen C2 nå (andre bilen vår) men det er så skamvanskelig å få inn og ut baby... I dag skal sambo vaske bilen og ta bilder, og så hiver vi den ut på finn.no!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Huff, føler med deg... Vi har vært to uker i syden nå, og Silje gledet seg til barnehagen i dag, men når vi skulle kjøre startet ikke bilen, så her har jeg fått hjelp av min snille far til å kjøre henne og han skal snart hente henne.... + at jeg måtte gå til butikken for å ta storhandel siden vi var totalt tom for mat.... kjekke bilen....
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 huff da...er en grunn for at vi ikke kjøpte passat...:S pappa er bilmekaniker og det er en av de bilene de har mest inne sier han..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Ja er en dritabil... Mamma og de hadde passat de også, bare drit der også...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 ja helt sant..vi lånte en passat stasjonsvogn av en kompis av sambo ifjor rundt da marcus ble født.. skikkelig dritt bil.. pappa hadde den inne for å se over den,for vi tenkte på å kjøpe den.. han ble helt rysta .. var flere feil i den som kunne danne brann i stolyggen ,osv..
pandabjørn Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Nå må dere ikke ta alle passater over en kam da jenter.... når vi kjøpte bilen våres så hadde vi den på naf test og de fant ingen feil... kan jo hende dere har en mandags bil som det heter så pent..
Mille** Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Har fått en skikkelig mandagsbil dere da. Vi har nå vår tredje passat, og er fortsatt kjempefornøyd. )
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 ja du har rett i det sander og linnea.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå