Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som har opplevd dette på sin baby?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Sønnen min hadde det, legen klipte det noen dager etter fødselen..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hvordan ble det oppdaget? En jordmor jeg har snakket med på Ammehjelpen mener det kan være grunnen til mye skriking og såre brystvorter...
LilleVilleVilja Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jenta mi har det, jeg så det selv. Det er så stramt at tungespissen går litt inn på midten. Var hos kirurg på St. Olav med det, men skal vente å se om det løsner selv, i og med at det ikke plager henne.
petite fleur Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Sønnen min hadde også det, vi så det fordi han hadde hjerteformet tunge. Legen klippet det da han var 5 dager gammel - ingen gråt og ikke noe blod ;-)
Totettitett Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke erfaring med det på baby, men har selv hatt det uten at det var noe problem med det. Tungebåndet er festet på tungespissen. Dersom det fører til problem med spising/amming så klipper de det. Jeg fikk mitt klippet da jeg var 13 og det var ikke vondt i det heletatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå