grå :) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 hvordan blir man kvitt alt av sporer og sånt i en metalltermos? har mest lyst til å kaste hele greia, men vesla er så knytta til den. vil det hjelpe å skyre med bakepulver, kjøre i oppvaskmaskin og koke den? vil den i hele tatt tåle en slik behandling?
d",)~^~^~ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg fikk nylig et tips om hvordan bli kvitt muggsopp i plastikkbokser, så det funker vel bra på termos også. I butikken får man kjøpt noe som heter Atamon. Det er en pose med pulver, står i hylla ved Certo og sånne frysepulver som man bruker til syltetøy. I hvertfall skal man bare drysse litt pulver oppi, ha litt vann og skure godt med oppvaskbørste i alle krinker og kroker. Fyll opp med vann og la det stå en times tid. Tøm ut, skyll og du skal nå ha tatt knekken på muggen.
grå :) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 hmmm atamon tror jeg faktisk at jeg har her ett eller annet sted. da skal jeg prøve ut det. tusen takk:) tar imot flere tips om noen har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå