mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 skravle innlegg.... Men er så matlei... Hva lager man til middag når man har gått opp noen kilo og har brukt altfor mange penger i desember??? Gjelder det forøvrig bare meg???
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 DEt gjelder selvsagt bare deg... Vi andre vi har holdt oss til salatene og surkålen ved siden av... ikke ei kake, ikke en twist... ingenting har vi spist som skulle tilsi at kropsvekten har gått opp ,-)))) Hva med pastasalat.... mmmmmmmmm det er godt, sikkert ikke så slankende, mne hva gjør det da....? DEt er fryktelig godt i alle fall!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Så bra at du har "holdt deg på matta".... Pastasalat høres ikke så dyrt ut i alle fall, er vel ikke det mest fetende man kan spise........ Sier vi....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hva med en ny omgang med spysjuken på hele gjengen, frem til neste lønningsdag. Kjapt, kanskje ikke så trygt, men rasende billig og slankende;-)) Og det gjelder helt klart bare deg:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Her ble det tomatsuppe idag. Det er billig det!! - og ikke så fetende heller tror jeg. Jeg er ihvertfall like sulten når det har gått noen timer....
Karomamma Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Kyyyyyyylling i alle former og fasonger! Klukk klukk klukk...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Matlei!!! jahh... Jeg er fryktelig tom for ideer, men laget en veldig god salat her en dag fullkornspasta, pinjekjerner som jeg ristet lett på panna, advocado, ulike typer salat (ruccola osv) snacks paprika, kylling, tomat. Litt feta ost og gresk dressing. Mmmm, var veldig godt og jeg fikk veldig god samvittighet etterpå
Trollmora Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Makaronigrateng? Bruk fullkornspasta og kyllingpølse. Egg er sunt, utrørt i skummet melk. dropp osten på toppen så sparer du noen kalorier. Serveres med rå gulrøtter i biter, som snacks ved siden av )
Travelmor Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Det gjelder sikkert de fleste på denne tid av året.. Jeg prøver i alle fall å finne på noe annet enn det vi har spist for mye av i jula og å spare når jeg kan. Dagligvarer er jo nesten det eneste man kan spare på. Vi kjører litt fisk fra frysedisken, som jeg shopper inn på tilbud. Kjøttdeig er en fast slager. I går hadde vi lasagne med ekstra, mye salat! Alle måtta ta salat,, ha,ha,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå