Gå til innhold

Simo combivogn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å selge min... hva kan jeg evt kreve for den?

Kjøpte den desember 2006 (det er en 2006 modell),og var da gravid, men mistet. Lot vognen stå innpakket på loftet til jeg fikk jenta mi ijanuar 2007... har altså brukt den i ett år nå. Den er veldig pent brukt :-)

Den er sort, og hvit inni skyggen. Det følger med stelleveske, ekstra regntrekk og myggnett :-)

Hvilken pris kan jeg sette på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er vanskelig å si, de faller desverre fort i pris, de er jo ofte på tilbud og akkurat nå tror jeg det er vanskelig, for de er sikkert på januar salg..

Du får nok ikke mer en halv pris.. jeg solgte min med tilsvarende tilbehør, den var 2003 mod og jeg prøvde først på 2000,men liten respons, satte den til 1000 og da forsvant den fort...se hva andre tar på finn.no..

Skrevet

Jeg solgte en lik, bare mørkeblå og 2002 modell i 2004... den fikk jeg 2500 for den gang (pent brukt til to barn...)

Bør vel kunne får rundt 2500-3000 for denne...

Får se om den evt kommer på salg nå i januar...:-)

Skrevet

Du får en helt ny simo kombi for under 3700,- i butikken, så jeg vil tippe du får 1500,- Kanskje 2000,- hvis du er heldig...

Skrevet

Kristin...

Joda du får det...men ikke de svarte eller de blå. (De mest etterspurte...)

Og selv om de er "nye" og ubrukte, så er det eldre modeller. Vet om ei som kjøpte ei "ny" for 3990 kr, og det viste seg at det var en 2004 modell

Skrevet

Jeg kjøpte min Simo kombi i romjula 2006. Da fikk jeg 2006 modellen for 3500,- og den er mørkeblå. Var litt ekstra heldig jeg da, for de hadde gått tom for bager, så jeg fikk 2007 bagen oppi 2006 understell og sportsvogn. Så jeg har den bagen du kan skifte farge på trekket inni, og hele greia kostet meg altså 3500,-

Ikke for å være slem eller noe altså, men jeg ville ikke gitt mer enn 1500-2000,- for en brukt vogn :-)

Skrevet

får en hely ny 07 mod til 3999,- ,så kanskje 2500 kr

Skrevet

Jeg ville tatt halv pris, som er helt normalt hvis den er pent brukt. Husk at stelleveska her også er dyr, husker jeg ga 799 for min i 2005. Så vidt jeg forstår er det ikke "billig-vogn" du har, og det må jo tas i betraktning.

Skrevet

Jeg betalte 4990 kr for vognen da jeg kjøpte den. I tillegg kom stellevesken på 799, regndekke rundt 300 kr, myggnett rundt 200 kr.

Jeg ser for meg at jeg kunne prøvd å få 3000 kr for alt.

Skrevet

Det ville ihvertfall jeg betalt hadde jeg trengt vogn! :-)

Skrevet

solstråle69...

noen stiller høyere krav til barnets vogn enn andre :-)

Dersom jeg skulle kjøpt en brukt vogn, så ville jeg hatt en så pent brukt vogn som mulig, samt ville jeg hatt en som er mest mulig moderne...både i fasong og farge. Da ville jeg være villig til å betale minst halv pris jeg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...