lillespirenmin Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har en 5 uker gammel sønn som har tendenser til kolikk. Tenkte jeg skulle prøve å gi han erstatning en stund for å se om det er noe i melken min som gir han luftsmerter. Problemet er bare at han ikke tar flaske. Har prøvd flere ganger men han forstår det ikke og blir tilslutt rasende og griner. -har også gitt ham litt med sprøyte, men dette tar jo uutholdelig lang tid og han blir som regel lei før jeg får gitt ham alt. Noen som har noen tips? Jeg må prøve alt for å få tilbake nattesøvnen her i hus,og har så vondt av lillegutt som gråter og gråter..
aragon Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Du kan jo prøve ut forskjellige flasker hvis du ikke har gjort det. Vi bruker NUK flaskene og de er mest lik formen på brystvorta og det tok gutten vår med engang, 3 uker nå. Han hadde da også i forkant brukt NUK smokkene. Eller så kan det være lurt å bruke tutekopp el noe slik at en ikke evnt skaper noe sugeforvirring rådet helsesøster oss til hvis det med flaske ble et problem.
mamma >to gull Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 hvor får man kjøpt NUK flasker? har litt problemer her også, men han er 8 mnd da. Har til nå bare brukt Avent sine..
lillespirenmin Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Hm det har jeg faktisk ikke tenkt på, har også bare brukt avent flaske. skal se å få kjøpt nuk, apoteket kansje?
aragon Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi kjøpe de i babybutikk utenfor Drammen. Vet at det er mange babybutikker og faktisk noen store lekebutikker som fører litt babyutstyr har de iallefall her i Drammensdistriktet. Apoteket har dem ikke.
Maggie 80 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hs kom med ett råd... hun sa at far kunne gi flaske siden ungen forbinder mor med pupp. Har ikke fått prøvd det ut ennå... men skader ikke å prøve ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå