~~DoraDora~~ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Lurer på å selge min... hva kan jeg evt kreve for den? Kjøpte den desember 2006 (det er en 2006 modell),og var da gravid, men mistet. Lot vognen stå innpakket på loftet til jeg fikk jenta mi ijanuar 2007... har altså brukt den i ett år nå. Den er veldig pent brukt :-) Den er sort, og hvit inni skyggen. Det følger med stelleveske, ekstra regntrekk og myggnett :-) Hvilken pris kan jeg sette på den?
r r r Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Kan ikke hjelpe deg så mye med prisen... Vi bruker nemlig vår Simo kombi til tredjemann (det vil si at den har vært i bruk kontinuerlig (minus 6 mnd da vi var utenlands og brukte tvillingtrille) siden juni 2003. Men hvorfor vil du selge denne supre vognen? Den kan jo brukes til jenta di ikke trenger vogn lenger...?
~~DoraDora~~ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er som enkelte mannfolk er når det gjelder biler...bare at jeg har det slik med vogner...hehe Jeg blir fort lei av vognene, og så synes jeg den derre Quinny freestyle vogna er så fin (den røde). har så lyst å bytte til en sånn en nå. De er så gode å kjøre også :-) Men bevares... simo combivogna har jeg vært kjempefornøyd med hele veien. Ingenting å si på den. Hadde slike, bare i andre farger til de andre to barna mine også, og var like fornøyd de gangene. ...Og hadde jeg hatt råd, og god nok plass, så ville jeg valgt å beholde simoen, i tillegg til en ny vogn. Jeg har vogndilla...hehe (Har tre barn ...1 år, 3 år og 5 år, og har hatt til nå 7 vogner...alle kjøpt helt nye...)
r r r Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Skjønner du må ha dilla da ja! Siden vi har hatt tre vogner på tre barn. Kombien, tvillingtrille og en billig paraplytrille som vi nesten ikke bruker. lykke til med salget og ny vogn da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå