~~DoraDora~~ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Lurer på om jeg skal sette en annonnse i avisa, om at jeg ønsker å kjøpe en pent brukt Quinny freestyle vogn... Tror dere det finnes en del som ønsker å selge de nå? Og hva må jeg regne med å betale for den tror dere?
Hanne31 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har du søkt på finn eller på kjøp/salg-sidene her?
~~DoraDora~~ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja nå nettopp... ble helt satt ut av prisene de skulle ha...3000 kr for ei brukt ei (og da kommer porto i tillegg...). I butikken her koster de 3560 kr nye... Ei skulle ha 1100 kr, men da blir jeg litt mistenksom igjen...på hvorfor hun skal ha så lite.hehe Tror det er best å sette ei annonnse i lokalavisa, for da kan en se vognen før evt kjøp :-)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Du vet at du kan prute? Folk setter selvfølgelig inn en høyere pris enn de regner med å få, siden evnt. kjøpere vil garantert prute på prisen. Selv kjøpte jeg brukt vogn, kjøpte den sammen med bilsete, voksipose og seng...hun skulle ha 7300 for alt, men fikk prutet ned til 6000 siden jeg stilte med pengene cash foran henne etter å ha sett at det så veldig bra ut og sa jeg kunne kjøpe det med en gang for det...mennesker er ganske enkle når det kommer til visuelle penger ellers kan du fint ringe på annonser, reise og vurdere...trenger ikke kjøpe bare fordi du viser interesse Lykke til!
~~DoraDora~~ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Takk for det...og takk for prutetipset ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå