Gå til innhold

Dere som hører til sykehuset i Haugesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det fra det ble sendt inn henvisning til dere fikk brev fra de, og hvor lenge måtte dere vente etter det før dere fikk begynne med behandling?

det sendes inn søknad for meg i dag, så det er selvfølgelig en stund å vente enda, lurte bare på hvor lenge jeg må belage meg på å vente, sånn ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For vår del gikk det ganske raskt. Vi ble henvist i juni, var på undersøkelse (han) i sept og forsamtale i november. Egentlig skulle vi vært på forsamtale i januar men heldigvis var det noen som meldte avbud slik at vår time ble framskyvd..

Slik jeg har forstått det har det mye å si på henvisende lege. Det er litt avgjørende hvor nøye vedkommende er...

Siden det var jul måtte vi hoppe over en syklus. Ringte inn mens i dag. Det hele, fra henvisning til oppstart har tatt 7-8 mnd og er i grunnen ikke så ille.....

Du kan ringe til Hgsd om en uke eller to for å høre om de har motatt henvisningen. De pleier å være imøtekommende :-)

Lykke til!!

Skrevet

Vi ble henvist i februar og fikk time til forsamtale i april, for deretter å starte forsøket i første påfølgende syklus. Hadde egginnsetting 25 juni, så fra henvisning til vi var ferdige gikk det faktisk bare litt over 4 mnd. Skal sies at jeg ble henvist etter operasjon for langt fremskreden endometriose og at legen som opererte meg mente vi ville bli prioritert pga den diagnosen, så det er mulig det egentlig skulle gått lenger tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...